Máme rádi reklamace …

rozbitá lavička

Ano je to tak. Jsme samozřejmě rádi, když je jich co nejméně, ale každá reklamace nás posunula dopředu. Říká se, že „učený z nebe nespadl“ a platí to i pro nás. Snažíme se přebírat poznatky ze všeho okolo nás a bohužel i reklamace jsou pro nás zdrojem zkušeností, které nás posouvají dopředu.

„Nejhorší“ je pro nás zákazník, který nám nedá vědět o tom, že se nám něco nepovedlo a nedá nám možnost to napravit. Přičinou chyby může být nevhodná technologie, špatný postup, vadný vstupní materiál, nedostatečná výstupní kontrola a další. A přestože se snažíme realizace po určité době prověřovat a případné nedostatky řešit, je i reklamace tím impulzem ke změně.

Proto pokud víte o něčem, co nefunguje jak má, dejte nám vědět a tím možnost se vyvíjet.

Například technologie povrchové úpravy. Na doporučení jsme zpočátku lakovali s podkladním zinkovým nátěrem. Díky užívání mobiliáře však docházelo k narušení povrchu a vzniklými prasklinami následně ke korozi oceli, která se šířila pod lakem. Ta byla příčinou následného loupaní vrchní vrstvy. Díky reklamacím i po záruční době, se nám podařilo příčinu zjistit. Následovalo nové hledání a zkoušení, přechod na duplexní povrchové úpravy.

poškození laku bez podkladního žárového zinku

Nedívej se tam, kde jsi upadl, ale tam, kde jsi uklouzl.

Africké přísloví

Copyright © 2014 Urbania s.r.o.